Nominerad

Jag har blivit nominerad till att berätta 10 sanningar om mig själv, så vi gör ett försök :D


1. Älskar min familj mer än något annat.

2. Har blivit livrädd för att besöka sjukhus, hälsocentral, tandläkare o såna ställen samt känslig för vissa saker som jag aldrig tidigare har brytt mig om sedan jag tog vaccinet mot svininfluensan då jag svimmade, känner samma svimkänsla så fort jag går innanför sådana dörrar.  

3. Älskar att vara gravid samtidigt som jag är livrädd för det. Skum känsla.

4. Hatar fjortis fasoner hos vuxna människor & allt skitsnack & tissel tassel bakom ryggen.

5. Trivs riktigt bra på mitt arbete och jag har definitivt valt rätt "bransch", men ska högre upp. 

6. Säger oftast vad jag tycker & tänker. Undantag om man skulle såra någon för mycket.

7. Livrädd för att få cancer samt hjärtproblem då alla i familjen/släkten i stort sett haft det. Tack & lov har dom överlevt båda delarna flera ggr, men tanken skrämmer en endå då mycket går i arv.

8. Är verkligen glad att jag har mina vänner. Har en enda vän som får veta precis allt om mig och hon vet vem hon är och har alltid varit en sann vän sen vi träffades i 5an. Även om vi inte ses på väldigt länge ibland så vet vi exakt vart vi har varann o ställer alltid upp för varann. Man måste inte ses varje dag för att ha en sådan vän.

9. Tycker om min turbo pärla till bil, bästa åk jag haft :D

10. Hatar otrohet. Aldrig varit otrogen och kommer aldrig att vara. Hur kan man såra människor så?

Jag bjuder på en extra bekännelse:

11. Är en hönsmamma mot min vilja. Har svårt att slappna av när jag inte ser Aurora. Är vi på affären och hon drar till en hylla bakom och jag inte ser henne på 2 sekunder så känner jag hur hjärtat börjar hoppa. Är jag tex på valbo köpcentrum/loppis/stan och tex mamma/pappa ska kolla till henne medan jag gör något annat så som prova klädesplagg så måste jag fråga flera ggr, har du koll på henne :D Nu kanske det låter lite värre än vad det egentligen är men hoppas ni förstår hur jag menar iaf. Det är lite små jobbigt ibland att ständigt behöva ha den där kontrollen. Många säger att man släpper den när man får ett till barn för då har man inte samma tid eller hur jag ska förklara, jag är tveksam till det. Men det får visa sig hehe.



Jag nominerar följande:

http://xxemmaxx.blogg.se/

http://niinajansson.blogg.se/

http://jennieholmberg.blogg.se/

http://crazyangel.blogg.se/

http://katrinrigglov.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback