Päärlan !!

Äntligen så är pärlan hemma igen! Som jag har saknat den!


Nu går den bättre än någonsin och är pigg som en lärka, händer saker direkt man gasar nu. Så det var väl turbon som har strulat från början, men jag tänker inte ropa "hej" ännu, ska prov starta bilen i morgon på morgonen först oxå och se så att den inte ryker, som den gjort dom senaste 2 månaderna. Belysningen i instrument panelen lyser tom bättre än någonsin samt knapparna vid stereon, ac och den displayen.
Så nu håller vi tummarna på att det var turbo som var defekt och att bilen nu är helt fixad med en ny turbo :)
Har varit ute o provkört en sväng och so far so good.


Annars idag så har jag jobbat, men nu har jag äntligen en ledig helg, gjort 3 helger irad nu, det blir bra med peng nästa månad då ob alltid kommer månaden efter men nu så ska jag bara mysa med familjen hela helgen. Jag har saknat min dotter så otroligt mycket den senaste tiden för jag jobbat så mycket så har inte träffat henne så mycket som jag annars brukar. Har träffat mannen mera för han är ju vaken när jag kommer hem från jobbet iaf. Så denna blir en helg utan planer och bara vara och mysa, i like!

Efter jobbet så fick vi besök av mormor, gammel mormor & morbror stig, det var trevligt och på tiden hehe. Tog en fika & prata en stund och sedan blev klockan närmare 18 och dom åkte hem och vi åkte och handlade mat. Det blev mAx idag då var klockan var så mycket, men de gick knappt att äta så jag är lika hungrig ännu som jag var innan typ. Tog nyss 2 rostade mackor iaf.


Nä nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på lite fotboll med mannen i mitt liv.



Trevlig Helg på er!



"Tänker på dig vännen och din familj"



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fin blogg du har! Hur gammal är du? =)

2010-09-03 @ 21:23:31
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Hanna

Vilken fin blogg du har! Hur gammal är du? =)

2010-09-03 @ 21:23:31
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Madelene

Hanna ~ Tackar! :) Jag är 26 år.

2010-09-04 @ 12:56:01
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: ThinaChelsea

Japp jag kommentera för inte allt för länge sedan här och sa Grattis till er ^^, Hoppas allt går bra!

2010-09-04 @ 18:06:46
URL: http://thinachelsea.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Tack - om de var mig du tänkte på..

2010-09-09 @ 11:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback