Puuuuh

Jag sitter här framför datorn en sväng och andas ut efter en arbets helg.
Jag har arbetat en hel del den senaste tiden och det börjar kännas i kroppen, gjort sisådär 3 helger irad samt varit ledig 1 dag i veckan ungefär i snitt. Men då har jag tagit på mig extra arbete oxå. Tänkte passa på att jobba medan man kan, man blir större o orkar mindre så tänkte köra på medans man orkar. Om ett tag får man ju förhoppningsvis gå hemma iaf :)


Det blir inte så mycket uppdateirng idag för jag är trötter. Lilla damen ville inte riktigt somna idag så hon små strula lite i 2 timmar, men hon har saknat mamma så klart att hon inte ville sova. Hon små strular bara när jag jobbat mycke kvällar, annars somnar hon direkt man läst boken och ger godnatt puss & kram.


Under tiden hon små strula så målade jag klart alla lister i hallen, körde igång en tvättmaskin & diskmaskin och plockat lite i övrigt. Nu ska jag snart plocka ur diskmaskinen samt hänga tvätten sen blir det att hälsa på
John Blund!



Goder Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback