Bad day!

Den här dagen började inte bra. Jag är så less och sur och lite förbannad. What to do? Anyway, igår hade vi en kanon dag. Aurora var på bio med Micke Mange och Ella. Hon var super nöjd efteråt när jag mötte dom på stan :) under tiden som dom var på bio så gick jag och Alfons och shoppade lite. Shoppade bara till mig fsktiskt då jag behövde lite nytt och barnen redan har allt och lite till. Men måste erkänna att det var svårt att låta bli alla fina barnkläder. Men jag hittade iaf nya jeans leggings till mig, mascara, klocka och en ny hemtelefon. Köpte en Philips så kanske den vill fungera och man hör vad folk säger :D Vilket skit väder det är ute då, blir galen snart. Va skulle denna nya snö hit och den förbannade kylan på det. Vart är våren!!!!!!!!! Nu ska jag fixa oordning Aurora och åka med henne till dagis, sen ska jag sova tills jag ska hämta henne.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja jo. Det är jättetråkigt.. :( Puss!

2011-02-14 @ 11:26:43
URL: http://sabinalande.blogg.se/
Postat av: Stephanie - Mamma till Alexander och Kelly

Jaha kör du bara ersättning nu ? Eller ammar du med?

2011-02-16 @ 13:38:09
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback