Uppdatering

Det har blviit dålig uppdatering nu men har haft fullt upp det här året :D

Det började ju med att Aurora blev sjuk då hon kräktes på lördagen men det verkade inte vara magsjuka för vi klarade oss, mormor klarade sig och brors tjej klarade sig och hade det varit magsjuka hade iaf jag blivit magsjuk som alltid åker på det. Sist jag hade magsjuka så fick jag det från jobbet, jobbade kväll och på morgonen efter så var det min tur. Skönt att slippa magsjuka nu när man är hög gravid och ska föda vilken dag som helst eller om max 2 veckor om man får gå över tiden, vilket jag tror att jag får göra denna gång. Känner ingenting ännu och har 3 dagar kvar till BF så. Aurora kom ju 2 dagar före och då kände jag inge före heller fören de satte igång så vi får väl se, men känner på mig iaf att det blir övertid.

Aurora var hemma från dagis på måndagen utifall att, hon kräktes ju på lördagen och var hur pigg som helst på söndagen men har henne hellre hemma 1 dag för mycket och just för att inte smitta dom andra, men d¨å det inte verkade vara magsjuka så vare nog inge smittsamt men hon fick gå på dagis tisdag & onsdag och då var hon nöjd. Jag passade på att sova dom timmarna hon var på dagis, känner att kroppen behöver det nu.


Jag fick höra häromdagen att en 11 åring dog i vattkoppor, läskigt! Jag hoppas verkligen att Aurora får vattkoppor detta år så hon är av med det, ju tidigare ju bättre!

 

 

Nu ska jag & damen nog gå ut och åka lite bobski, synd bara att hjälmen blev kvar på dagis och idag har dom stängt så kan inte hämta den. Men det får gå endå. Vi ska ju inte till någon pulkabacke så. Ska bara gå runt och dra boben och det kan jag göra en gång utan hjälm men aldrig att hon får åka i backe utan hjälm så det hoppar vi över.

 

 

Trevlig afton på er!


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

nämen tjeena !!

jag fixar ju håret hos min kompis som är frisör. så mitt tips är att du går dit. jag vet att malin va där å blev snygg nyss. Studio Plaza. 181807-



Kram på dig

2011-01-06 @ 15:01:33
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Madelene

Ah då ska jag ta och kolla upp det för vill ha en sån där knall färg i underhåret, det övre förblir alltid ljust hehe.

2011-01-06 @ 22:57:40
Postat av: Katrin

du skulle kommit hälsat på när mina hade vattkoppor här före jul då hehe =)

2011-01-07 @ 14:53:10
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback