Ny Deisgn

Äntligen så har jag fått mig en ny design till bloggen!!

Så nu kommer jag att börja blogga igen, men det har oxå varit skönt med en liten paus och njutit av det nya familjelivet som 2 barnsmamma, lycka!! Alfons blir snart 5 månader och herregud vad tiden går fort fort. Vore trevligt om en annan fick hinna med. Aurora är 3,5 år och stora tjejen.


Det var så längesedan som jag skrev i bloggen att jag inte kommer orka skriva allt man gjort och vad som hänt om allting men från och med nu så kommer ni att kunna läsa om min vardag igen.

Sommaren verkar vara på ingång iaf, vilken värme!! Helt underbart. Vi har tom fyllt upp poolen, dock 14 grader där i så för kallt att bada men meningen är ju att den ska värmas upp av solen så det är varmt o skönt till bad premiären. Vilke tur att jag bytte pool säger jag! Jag köpte först en pool på typ 6 kubik, härligt tänkte jag. Men efter några dagars funderingar så kom jag/vi på att den blir för stor, största anledningen til latt vi har en pool är för Auroras skull, men endå så att vi kan bada med henne oxå. Poolen jag köpte först så skulle hon inte kunna bada i själv samt inte kunna komma i den själv. Så jag åkte och bytte den till hälften så mindre pool och den blev kanon. Vi får plats och hon kan bada själv, lite svårt att komma över kanten själv men hon lär sig snabbt :)


Jag vill tacka STEPHANIE så mycket för den otroligt fina bloggdesign du gjort till mig och allt jobb som du lagt ned på min blogg, du är en Stjärna!!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Så lite så vännen. Bara kul att hjälpa till. Glad att du är nöjd. Som jag skrev, bara höra av dig om det är något med designen.



Kram

2011-06-05 @ 11:40:56
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-19 @ 07:45:28
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback