Rubrik?

Ibland är det svårt att sätta rubrik på vad man skriva, speciellt om inläggen kommer att handla om lite av varje.


Jag vet inte vad som hänt den senaste veckan, jag har minne som en guldfisk, bra men KORT! Vet inte vad som hänt med minnet men det blev sämre under graviditeten och det kan visst bli så, bara gilla läget med andra ord :D

Dagen började med att jag lämnade Aurora på dagis kl 9 och efter det så tog jag mig lite egen tid och åkte hem till min närmaste vän som även är min personliga frisör, nämnligen Tezzan! Jag tänkte att jag skulle göra lite slingor till i håret, ljusa. Men hela håret blev ljust så nu är jag blondin, igen! :) Jag som sa för 1,5 månad sen att jag aldrig mera skulle bli blondin, men en gång blondin alltid blondin tror jag. Jag trivs som blondin! Så nu är hela överhåret ljust (förutom hårbotten då jag gjorde slingor) och så blev det ju även slingor i underhåret som var mörkbrunt så nu har jag lite disco färger där ;) Lite rött, orange, ljustbrunt och någon blond slinga. Hur de kan bli :d Men det är svårt att få mörkt hår till ljust så det krävs nog en 2 ggr till med blonderings färg innan hela håret blir blondt och bra, bara stå ut och gå såhär ett tag tills jag kan färga igen, vill ju inte tappa håret så måste gå några veckor mellan gångerna. Men de står jag ut med utan problem, överhåret är ju som sagt bra och det som är huvudsaken.


Alfons blir 5 månader idag oxå <3 tiden går så fort. Kryper gör han oxå, dock baklänges ;) hahaha. Det ser så roligt ut och arg blir han med.


Joooo jag hade ju jobbet på besök här för 1 vecka sedan nu, riktigt roligt att alla från avd kom förutom Malin. Alfons fick fina presenter och det var roligt att prata med alla igen så nu längtar jag till jobbet, men är ju bara 2 veckor kvar nu tills jag börjar, weee :)


Nu vill inte Alfons vara hos pappsen med så jag lär nog ta över, ska ge han lite joggi och kolla på tv tills han ska sova om ca 1 timme. Han brukar alltid sova bra om nätterna, sover nästan hela nätter han brukar bara vakna till vid kl 04 och få en flaska mat i sängen och somnar om lika fort, allt brukar ta en 20 min från han vaknar, jag vaknar, kliver upp och blandar mat, ger maten och Alfons somnar om och jag likaså. Sen sover han till kl 8-9 på morgonen men Aurora kommer kl 7. Men nu dom 2 senaste nätterna så har han vaknat varannan timme, inte roligt! Men hoppas att det bara är en liten period nu och att det går över snart!!


Tråkigt att ingen kommenterar då ni är en hel del som läser, enligt statistiken :D Många själva vill ju ha kommentarer med, men kan man inte själv lämna någon så får man inte heller någon. Ge & ta annars får det va!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

hej hej hej hej

2011-06-15 @ 21:36:10
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Elli

Ja kommentarer är ju roligt ;) ja förbli blond nu för hårets skull :)

2011-06-15 @ 22:17:05
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: Madelene

Ja det är nog bäst för håret :)

2011-06-15 @ 23:10:27
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Katrin

ojoj 5 månader... tänk att tiden gått så fort =) stor kille nu ju =) och ser på bilderna att Aurora är bra stor hon med.. ojojoj. Tycket ni nyss fick henne jag =)

2011-06-16 @ 16:31:44
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: anna

Jag hade jättekul när vi var hos dig :-)

2011-06-19 @ 14:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback