Sjukhus besök

Hej bloggen!

Jag ska börja att bli mer aktiv här än någon annanstans. Saknar faktiskt att blogga. Det bästa är att det här är min och bara MIN blogg där jag skriver, klagar, tycker & tänker precis vad jag vill. Passar det ingen så slipper ni att läsa :-)

I onsdags efter lunch blev jag riktigt dålig :( hade glömt göra en matlåda till onsdagens långa arbets pass så köpte en Findus - jägarbiff med svampsås som så många gånger förut genom åren, nu kommer jag aldrig aldrig att göra det igen! Bara någon timme efteråt så började jag må dåligt känna mig konstig & skakis i kroppen men man är envis och jobbar på endå trots att jag smsat med mannen några gånger om att jag borde gå hem men var "bara" 2 timmar kvar så jag försöker härda ut. Man ska ALLTID lyssna på kroppens signaler och det har jag lärt mig nu. Strax före kl 15 så känner jag att jag svimmar snart så tar upp mobilen för att ringa mannen "trygghetskänsla" hann precis att ringa så tuppar jag av i ett trapphus. Vaknar kort därefter och inser att nu måste jag verkligen åka hem. Stapplar mig fram till kontoret meddelar arbetskolkegor mm och åker hem. Lägger mig på soffan och där blir jag liggandes. På kvällen börjar jag få kramper diarré och kräkningar till 03:30 helt slut och hjärtklappning mm. Vid 12 tiden igår så blev det ilfart till akuten där jag blev i några timmar med Provtagningar och dropp. Fick magförgiftning konstaterat! - tack Findus..

Tack och lov så mår jag mycket bättre idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback