Vad har jag gjort dej?

Ja jag undrar verkligen vad jag har gjort dej egentligen ~ mej veterligt har jag inte gjort dig någonting så jag har ingen aning om vad du har emot mig??! Men det vore ju trevligt att få veta men folk idag är så jävla fega! Att snacka bakom ryggen till andra går fin fint men att tala om till personen själv går inte!

Självklart kan jag prata om någon med andra oxå - de sticker jag inte under stolen med och inget jag nekar över MEN jag står för allt jag säger/tycker/tänker även om någon frågar mig! Skulle aldrig ljuga då och säga att "nä de har ja aldrig sagt, så skulle jag aldrig säga" Har ja sagt något så står jag för det och är öppen med det. Tyvärr så är inte alla det.

Sen försöker jag förstå mig på hur man kan vara en person när man ses "trevlig" och en annan bakom skärm men kan verkligen inte förstå.. Nä tackar vet jag att jag är jag vare sig det är en skärm eller träffar personen!


Trevlig dag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback